kennedymars lopen ( 80 km ) op 10 september 2011

Gestart op: 19-12-2010

Heb al 3 keer de vierdaagse van Nijmegen gelopen en ben nu toe aan een nieuwe uitdaging. Wil samen met mijn man een kennedymars gaan lopen. Heb gekozen voor de 80 van Langstraate ( waalwijk ) omdat die volgens mij heel goed georganiseerd is en dat lijkt me voor de eerste wel nodig.

Word supporter van  Liesbeth  
 

Dagboek

  • Er zijn nog geen dagboekberichten

Andere deelnemers

  • Danielle
  • Conny
  • meisjemaaike
  • Lars
  • Tineke
  • Margarita
  • gerard
  • Arlette
  • Sanja
  • rianne
  • nancy
  • Monique
  • Jacq_67
  • Silvia
  • Marije
  • jeanet
  • marga
  • Michelle
  • Jeannette
  • Carla
  • Wil
  • FONS
  • Ingeborg
  • Chantal
  • Leontien
  • corry
  • Ria
  • Esmée
  meer deelnemers Start zelf een doel  
 
sluiten
Inloggen

Login met uw e-mailadres en wachtwoord.



Inloggen
seperator

Wachtwoord vergeten?