Lekker doelloos fietsen

Gestart op: 29-12-2011

Gewoon omdat het heerlijk en gezond is...

Word supporter van  Miriam  
 

Dagboek

  • 4-2-2012
     8,5
    Tijd1u 15m
     

    Vandaag 1 uur 15 minuten geschaatst op natuurijs! In de stralende zon op supermooi ijs op 'de Flaes' in Esbeek. Heerlijk, wat is dat genieten. Voel nu wel mijn benen en ben lekker loom geworden ervan...

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
     
  • 2-2-2012
     8,5
    Gewicht58,4 kg
    Afstand35,0 km
     

    Gisteren totaal 35 km gefietst door de barre kou en wind! Heen en terug naar werkafspraak.

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
     
  • 31-1-2012
     8,0
     

    We hebben ons ingeschreven voor de Vacansoleil4challenge op 31 maart in Landgraaf, voor de 90 km. Leuk om weer een doel te hebben om naar toe te werken, hoewel buiten fietsen er met dit weer niet echt van komt. Maar eerst verheugen op het buiten schaatsen! Ik hoop dat het dit weekend kan op een grote plas hier in de buurt.
    Helaas de laatste dagen geen training gedaan, wel gezond gegeten.
    Druk geweest met werk.

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
     
  • 28-1-2012
     8,5
    Gewicht59 kg
    Tijd2u 30m
     

    Gisteravond 2,5 uur getennist, ging heerlijk in een flow. Verder ben ik aan mijn streefgewicht van 59 kg. Mijn grote valkuil is 's avonds nu weer chips te gaan eten. Ik moet gewoon zorgen dat ik die niet in huis heb. De kwarkjes en yoghurtjes met fruit tussendoor bevallen mij heel goed en die hou ik er zeker in!

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
     
  • 21-1-2012
     8,0
    Tijd3u 30m
     

    Flink gesport: gisteravond tenniscompetitie en 3 u en 15 minuten gespeeld. Vervolgens vanochtend weer tennistraining van 50 minuten. Ik heb wel de hele dag honger vandaag, waarschijnlijk omdat ik gisteren meer koolhydraten heb opgebruikt dan binnengekregen. Vandaag mag ik dus van mezelf lekker iets meer eten. Ben wel moe hoor, dus ook lekker uitrusten de rest van dit weekend.

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
     
  • 17-1-2012
     8,0
    Tijd1u 15m
     

    5 kwartier tennis dubbel gespeeld. Ging lekker en ook goed hersteld van fietstocht van eergisteren.

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
    • A geeft Miriam een beloning
    • Leo 17 januari 2012 - 20:58:

      Keurig gedaan, ook goed rekening gehouden met herstel.

     
  • 15-1-2012
     8,0
    Gewicht60 kg
    Tijd1u 36m
    Afstand36,0 km
     

    Vandaag 1,5 uur gefietst in stevig tempo op de mountainbike op de weg. 36 km afgelegd, ik ben tevreden

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
    • A geeft Miriam een beloning
     
  • 14-1-2012
     8,0
     

    Het gaat lekker: gisteravond en vanochtend getennist. Wel na de wedstrijd gisteren een paar stokbroodjes met salade en een rosétje. Heel gezellig allemaal en ik kon gelukkig mezelf ook goed begrenzen. Ik heb mijn doel zo goed als gehaald. Het moet nu nog even stabiliseren en dan ben ik tevreden. Het valt me op dat als je zo 2 weken weinig suiker eet (of weinig zoete producten), het steeds makkelijker te doen is. We waren van de week zelf gewoon blij dat we een peperkoekje mochten als tussendoortje, jippie! (Een kinderhand is gauw gevuld :-))
    Ik wil dit menu de hele 6 weken proberen zo goed mogelijk te volgen, maar misschien ietsje minder streng. Dan wordt het echt opletten om niet in het oude patroon terug te vallen. En dan ga ik over op bijhouden van mijn sportinspanningen. Vanochtend was het gewoon lekker weer, heerlijk om alweer buiten te gaan fietsen. Da ik doen dus!

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
    • Miriam 14 januari 2012 - 23:49:

      Anoek bedankt voor de tip!

    • Anoek-kipfit 14 januari 2012 - 20:06:

      hoi mirjam,

      wat leuk om te lezen dat je doel al behaald is!
      wat je nu moet doen om dit te behouden is letten op je koolhydraatinname op dagen dat je géén sportinspanning doet. Met deze inspanning bedoel ik trainen in een hoge hartslagzone....
      succes !

     
  • 10-1-2012
     5,0
     

    Ik heb een dieet-dip en heb na het tennissen vanavond een zakje van die zoute pepsels op. Een heel zakje!! Bah voelt niet goed.

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
    • A geeft Miriam een steuntje in de rug
    • Max 13 januari 2012 - 13:37:

      aaaaawww.....

     
  • 9-1-2012
     8,0
     

    Vandaag was het menu wat lastiger, omdat ik voor het eerst na de vakantie weer ben gaan werken. En wat doe je dan met die yoghurt, kwark e.d.? Ik ga maar het een en ander omgooien in het programma denk ik.
    Hoe dan ook: ik was weer wat aangekomen, vanwege taartjes enzo, maar heb gisterochtend ook een uur getraind op de racefiets op zolder, dus ben toch wel tevreden. Het gaat dus goed.
    Ook leuk om de verhalen van de anderen te lezen, en dat motiveert me ook weer om te gaan trainen.

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
     

Andere deelnemers

  • Boaike
  • ria
  • Vera
  • Eva
  • Hendriët
  • Livinia
  • marga
  • Conny
  • Iole
  • Annemieke
  • Patrice
  • Rosan
  • Angelique
  • PUCK
  • Semmie2010
  • Michelle
  • Filiz
  • Yvonne
  • Ria
  • Sina
  • Sylvia
  • Claudia
  • aniek
  • angelique
  • Iris
  • Mel
  • Annemarie
  • Nanda
  meer deelnemers Start zelf een doel  
 
sluiten
Inloggen

Login met uw e-mailadres en wachtwoord.



Inloggen
seperator

Wachtwoord vergeten?