Het doel van Martha:

Ik wil 8 kilo afvallen

Gestart met mijn doel: 4-2-2011

Ik wil graag 8 kilo afvallen en het snoepen, dat dit overgewicht veroorzaakt, minimaliseren. Ik zie in de spiegel dat ik, behalve ouder ook dikker ben geworden.

Word supporter van  Martha  
 

Dagboek

  • 4-2-2011
     6,5
    Gewicht57 kg
     

    Het gaat wel aardig maar ik kan moeilijk van de tussendoortjes afblijven.

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
    • Mia 26 september 2012 - 21:52:

      Hoe gaat het nu met het afvallen? Of heb je het opgegeven??

     

Andere deelnemers

  • Marianne
  • marjan
  • Erna
  • Patricia
  • Caar
  • Ardie
  • Michelle
  • mira67
  • Marijke
  • Esther
  • Erwin
  • Eva
  • Petra
  • Anduandu
  • Esther
  • Evelien
  • dana
  • Ad
  • Monica
  • Erma
  • Kim
  • Matty
  • Elisabethe
  • annita
  • danique
  • Marjon
  • henrica
  • Wilma
  meer deelnemers Start zelf een doel  
 
sluiten
Inloggen

Login met uw e-mailadres en wachtwoord.



Inloggen
seperator

Wachtwoord vergeten?