Het doel van M:

30 kg afvallen

Gestart met mijn doel: 13-10-2011

Ik heb Diabetes T2 en door de insuline kwam ik 2 kg per maand aan! Vanaf oktober 2011 ben ik begonnen met zwemmen en cardio fitness. De eerste 3 maanden viel ik nauwelijks af en begin januari 2012 woog ik 114 kg! Nu ben ik bijna medicijn vrij en ben al 22kg kwijt!

Word supporter van  M

Dagboek

• 20-6-2013
    Gewicht89 kg

@Attje...een relaxdagje is lekker maar dat zit er voorlopig even niet in! Het is zo volgend jaar mei en dan komt de monstertocht er aan! en die laatste 9 kg moeten er ook nog vanaf! Dus...moet nu nog meer gaan fietsen maar dat gaat wel goed komen!
    Gisteren niet wezen trainen maar vandaag weer wel ......ging super!

• Attje 21 juni 2013 - 7:56:

Als jij zo doorgaat komt het met je gewicht wel goed.

• 18-6-2013
    Gewicht89 kg

Vandaag een super dag 27 km wezen fietsen en training! Was heel goed te doen!

• Attje 19 juni 2013 - 7:21:

Knap van je om met dit warme weer te fietsen. Zelf heb ik een relaxdagje gehad. Lekker met een boek in de schaduw. Zolang het droog is ben ik dit vandaag ook van plan.

• 13-6-2013
    Gewicht89,6 kg

En ja hoor ....we zitten weer onder de 90kg!

• 12-6-2013
     8,5
    Gewicht90 kg

Pff we zijn natuurlijk weer in onze oude vertrouwde patroon.......trainen, trainen en nog eens trainen! Nu voel ik dus ook de pijntjes die ik de afgelopen 14 dagen heb opgelopen want naast het fietsen van de Alpe was daar natuurlijk ook het boodschappen doen op de fiets...maar wel op 700 m hoogte en daarna nog wat lekkere fietstochtjes langs de middellandse zee, met windvlagen van 110 km/pu en op de terugweg nog wat fietsen in de Rhonevallei, ook 500m hoogte!
    Morgen hoop ik toch echt onder de 90 kg te duiken!

• 10-6-2013
    Gewicht90 kg

27-5-2013: De dag van.....de Alpe d'Huez!
    Het was zwaar, heel erg zwaar ... 8.50 uur vertrokken uit een zonnig Bourg d'Oisans met direct een behoorlijke klim naar de 21e bocht, de weg is vrij smal en het vrachtverkeer maakt het extra moeilijk om het juiste ritme te vinden.(er loopt een afwateringsgeul langs de weg die behoorlijk diep is en daar wil je met je fiets niet terecht komen!) De lange rechte steile klimmen in de eerste 5 bochten (gemiddeld 11%) geven je het gevoel dat al het gewicht op je achterwiel rust en dat is dus iets waar je hier in Nederland niet op kunt trainen, voor mijn gevoel werd het dus een echte ALLES OF NIETS dag! Na bocht 16 werd het klimmen geleidelijker maar het zicht werd steeds slechter want het was nevelig en bij de doorkomst in La Garde begon het toch al behoorlijk koud te worden, doorfietsen in een gelijk ritme dat is het enige wat me nu even bezig houdt, niet meer op de borden letten maar.....GAAN! Ik besefte dat het boven nog kouder zou zijn en ja h...lees verder

• ElisabethB en Attje geven M een beloning
    • M 12 juni 2013 - 13:07:

Dank je wel! Attje

• Attje 10 juni 2013 - 13:06:

Wat ben jij een kanjer, zeg!! Niet alleen ben je die berg op gefietst, maar je moest ook nog rekening houden met het verkeer. En dan ook nog in zo'n supertijd. Heel veel respect!

• 21-5-2013
    Gewicht90 kg

Maandag 27 mei a.s. is het zover....de Alpe d'Huez die ik rij voor een meisje van 1 jaar met neuroblastoom! Kijk op de website als je wilt doneren! Je red er een kinderleven mee! www.helpookmee.nl

Vandaag weer stevig aan het trainen geweest, nog 2 dagen trainen en dan hebben mijn benen rust tot de grote dag!

• Attje 22 mei 2013 - 12:31:

Heel veel succes. Het gaat gewoon lukken.

• 6-5-2013
    Gewicht90 kg

Vandaag nog exact 3 weken en dan ga ik de Alpe op! Ik hoop de komende weken toch nog wel even een kilootje of 2 kwijt te raken dus beginnen we vanavond maar even flink met Cardio! Verder nu even druk met camper schoonmaken, inkopen doen en vooral even goed nadenken wat ik moet eten en drinken voor en tijdens de rit naar boven (anders lig ik met een te lage bloedsuiker op het asfalt!), toch iets waar heel erg op moet letten!

• 1-5-2013
    Gewicht90 kg

Vanochtend lekker naar Cardio geweest, vanavond pittig rondje gefietst en morgen weer personal training en fietsen! Het is nu echt even doorzetten want over 3,5 week ga ik de Alpe d'Huez doen! Ben er klaar voor!

• Vera 3 mei 2013 - 21:53:

Wow, wat goed zeg, succes op die heftige bult....

• Attje 2 mei 2013 - 12:44:

Dit ga je "gewoon" redden. Daar zit ik echt niet over in.

• 18-4-2013
    Gewicht90 kg

Gisteren getraind met aan ieder been 4kg zandzakken en in de middag ook nog even 29 km wezen fietsen. Vanochtend TRX en boksen gedaan dus we zijn lekker bezig!
    Wat gewicht betreft ben ik weer een beetje aan het schommelen.

• Passie1980 geeft M een beloning
    • M 19 april 2013 - 12:13:

@ Attje, tja kilo eraf is 500 gr spieren erbij! ;) Maar we gaan her redden hoor!

• Attje 19 april 2013 - 7:43:

Laat je door deze geringe toename van je gewicht niet ontmoedigen! We zijn vrouwen en die schommelen nu eenmaal met hun gewicht. En misschien kweek je wel spieren, daar wordt je ook zwaarder van. Alvast een heel prettig weekend.

• 12-4-2013
    Gewicht89,2 kg

Bang voor het weekend want dan komen er meestal een paar onsjes bij! Hopelijk nu niet want ik zit weer goed in het spoor! op naar de 30 kg!

• Attje 12 april 2013 - 21:31:

Dit gaat lekker snel zeg. Wat ontzettend goed van je.

Vorige pagina

• Rox
  • Letty
  • Madeliefje1
  meer deelnemers Start zelf een doel

sluiten
Inloggen

Login met uw e-mailadres en wachtwoord.