Het doel van X-Lotte:

67 kg

Gestart met mijn doel: 18-11-2012

Haii people,
Daar ben ik weer! Was hier rond nov ook met mijn doel: <70kg. dit was gelukt!
maar nu ben ik weer kg aangekomen en wil echt graag naar de 67!
Dus mn dagboekje gaat me hier vast weer mee helpen :)

Word supporter van  X-Lotte  
 

Dagboek

  • Er zijn nog geen dagboekberichten

Andere deelnemers

  • Elonie
  • paola
  • roos
  • ellen
  • Dymph
  • Lotty
  • Renske
  • nuhely
  • Loretta
  • marijke
  • Mary
  • martha
  • MissM
  • Jolanda
  • Lioontje17
  • Brigitta
  • Marijke1987
  • twiskit
  • Annemarie
  • Jolanda
  • Freubel
  • Femke
  • Lars
  • Nicolien
  • Lisette
  • Annuska
  • Sharina
  • Anita
  meer deelnemers Start zelf een doel  
 
sluiten
Inloggen

Login met uw e-mailadres en wachtwoord.



Inloggen
seperator

Wachtwoord vergeten?