Het doel van Sharon:

Ik wil 3kg afvallen

Gestart met mijn doel: 10-8-2010

Simpel er zit gewoon net te veel "babyvet" in de weg, in oktober moet ik in mijn bikini, dus die 3kg moeten eraf!!!!

Word supporter van  Sharon  
 

Dagboek

  • Er zijn nog geen dagboekberichten

Andere deelnemers

  • Chantal
  • Angela
  • wilma
  • Kayleigh
  • Conny
  • Jolanda
  • miek81
  • edith
  • Arianne
  • aletta
  • jose
  • Miriam
  • Conny
  • getfit
  • Marjon
  • spoormeisje
  • Irene
  • Jacqueline
  • Marion
  • Claudia
  • pauluz
  • Marleen
  • Els
  • Jennifer
  • Mirjam
  • Elonie
  • Sjannie
  • Gabe
  meer deelnemers Start zelf een doel  
 
sluiten
Inloggen

Login met uw e-mailadres en wachtwoord.



Inloggen
seperator

Wachtwoord vergeten?