Dit jaar meerijden met 'Ride for the Roses' en over 2 jaar mee kunnen/mogen doen aan een Miss fitness 50+ verkiezing.

Gestart op: 11-8-2010

Ouder worden hoeft helemaal niet erg te zijn. Sinds vorig februari 2009 ben ik mondjesmaat begonnen met cardio en fitness. Inmiddels is het een serieuze sport geworden: om de andere dag 20-30 min cardio op de fiets en daarna ca 5 kwartier krachttraining. Motivatie: rijden van Ride for the Roses dit jaar en over 2 jaar meedoen aan een Miss Fitness 50+ wedstrijd. Bonus:niet meer roken+kilo's kwijt

Word supporter van  Gabe  
 

Dagboek

  • 11-8-2010
     8,5
     

    Vandaag is het rustdag. Om de andere dag train ik, elke dag lukt (nog) niet. Wel vanmiddag ff half uurtje lekker doortrappen op de Shimano/Tacx combi.

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
    • sonja, sonja en Gabe geven Gabe een steuntje in de rug
    • sonja en sonja geven Gabe een beloning
     
Volgende pagina  

Andere deelnemers

  • stephanie
  • jacqueline
  • astrid
  • Angela
  • Franke
  • Angelique
  • Anduandu
  • carla
  • Angelique
  • Gerda
  • Alka
  • Els
  • Ingrid
  • brenda
  • Marit
  • Michael
  • eldo
  • Hinderika
  • Cisca Dries
  • Sanja
  • ria
  • Henriette
  • zwant
  • Piotr
  • Margo
  • Jolanda
  • MariĆ«lle
  • aniek
  meer deelnemers Start zelf een doel  
 
sluiten
Inloggen

Login met uw e-mailadres en wachtwoord.



Inloggen
seperator

Wachtwoord vergeten?