Het doel van Monique:

ik wil 17 kilo afvallen

Gestart met mijn doel: 12-3-2014

Ik wil afvallen nou heb ik niet echt een streefgewicht/doel maar een richtlijn.
Tussendoor niet meer snoep, chips, of iets anders wel fruit.
Dus gewoon 3 maaltijden per dag en genoeg vocht.
Daarnaast minimaal 1 keer per dag wandelen of fietsen.

MAAR VOORAL GENIETEN VAN WAT IK HEB.

Monique

Word supporter van  Monique  
 

Dagboek

  • Er zijn nog geen dagboekberichten

Andere deelnemers

  • barbara
  • Astrid
  • Pernilla
  • Elisabethe
  • Matty
  • Sandra
  • Beppie
  • Vivian
  • Dorrie
  • ann
  • Jose
  • richelle
  • eicher
  • Julie
  • Yvonne
  • Ilse
  • Elisabeth
  • Gerry
  • carry
  • wilma
  • Arianne
  • P
  • kimberly
  • zwant
  • Esmée
  • Jennifer
  • saskia
  • Just_Me
  meer deelnemers Start zelf een doel  
 
sluiten
Inloggen

Login met uw e-mailadres en wachtwoord.



Inloggen
seperator

Wachtwoord vergeten?