Het doel van sandra:

ik wil 5 kg afvallen

Gestart met mijn doel: 8-5-2012

Ik wil in2 maanden 5 kg afvallen, omdat ik me dan lekkerder voel. En ik wil meer sporten en beter op mijn eten letten.

Word supporter van  sandra  
 

Dagboek

  • 12-6-2012
     7,0
    Gewicht74 kg
     

    vanmorgen wederoom gezwommen met arlette. 40 baantjes in 30 minuten. Wel zware armenen, ging beetje moeizaam

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
     
  • 11-6-2012
     7,0
    Gewicht74 kg
     

    vanmorgen om 06h20 hardgelopen... nog maar 20 minuten maar in ieder geval begonnen.....

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
     
  • 8-5-2012
     7,5
    Gewicht74 kg
     

    Ik voel me goed, vanmorgen 40 baantje in 30 minuten gezwommen met arlette. erg fijn

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
     

Andere deelnemers

  • Heidi
  • Anneke
  • Irene
  • zwant
  • Gerda
  • Attje
  • Rianne
  • Emma
  • Charlotte
  • Jasper
  • Door
  • claudia
  • Martin
  • chris
  • Joke
  • Karen
  • claudine
  • Astrid
  • Angela
  • Conny
  • Anja
  • Corrie
  • Elly
  • martina
  • joyce
  • Sera
  • Marijke
  • HendriĆ«t
  meer deelnemers Start zelf een doel  
 
sluiten
Inloggen

Login met uw e-mailadres en wachtwoord.



Inloggen
seperator

Wachtwoord vergeten?