Het doel van lia:

15kiloafvallen

Gestart met mijn doel: 3-3-2013

omdat ik 15 kilo boven mijn gewicht weeg

Word supporter van  lia  
 

Dagboek

  • 3-3-2013
     7,0
     

    sinds 1jan. dit jaar ben ik gestart met hardlopen of meer joggen, en dat gaat goed. het afvallen gaat daarintegen niet goed in, 3 maanden ben ik maar 3 kilo afgevallen, terwijl ik toch een stuk minder eet, en meer beweeg. 3 keer in de week loop ik 5 k.m.

     

    Geef:

    steuntje
    Steun
     
     

    Vul je e-mail in om reacties van anderen te ontvangen.

     
     

Andere deelnemers

  • Heidi
  • Anneke
  • Irene
  • zwant
  • Gerda
  • Attje
  • Rianne
  • Emma
  • Charlotte
  • Jasper
  • Door
  • claudia
  • Martin
  • chris
  • Joke
  • Karen
  • claudine
  • Astrid
  • Angela
  • Conny
  • Anja
  • Corrie
  • Elly
  • martina
  • joyce
  • Sera
  • Marijke
  • HendriĆ«t
  meer deelnemers Start zelf een doel  
 
sluiten
Inloggen

Login met uw e-mailadres en wachtwoord.



Inloggen
seperator

Wachtwoord vergeten?